Mám notebook, ktorý má závadu, ktorá sa prejavuje za určitých
neznámych podmienok. Pri bežnom používaní sa závada prejavuje, avšak
v servise nebola závada preukázaná a pri testovaní sa neprejavila. Keď
takto otočím ntb cez reklamáciu a tri krát mi ju dajme tomu neuznajú, mám
právo na vrátenie peňazí, tak ako to je bežne pri reklamáciách ?
Dopĺňam:
Sam si odpovem:
Volal som, resp. napisal mail do SOI a bolo mi povedane, ze reklamacia sa
v tomto pripade za reklamaciu nepocita. Zavada nebola dokazana. Avsak, pokial
dokazem zavadu ukazat pracovnikovi na prijme, a ten toto zapise do protokolu, uz
je to reklamacia. Video nahrane doma sa nepocita – iba ak na sude, kde sa
posudzuje jeho autenticnost.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pre koho je otázka zaujímavá? chudst před 4732 dňami |
Sledovať
Nahlásiť
|
Ak závada sa v servise pri teste neprejavila, naozaj to nemožno uznať ako
reklamáciu.
Čo keby ste to video aj s popisom vašej práce, pri ktorej sa to stáva,
ukázali pracovníkom v servise, aby vedeli na čo sa majú zamerať.
Vzhľadom na to, že ste nenapísali o akú závadu ide, môžem sa len
dohadovať:
spôsobuje ju
1 – obsluha – bod číslo 1 servisného manuálu – skontroluj prácu
obsluhy…
2 – software – závada sa prejavuje pri používaní konkrétneho
programu…
3 – externý hardware – nekompabilita (ovládače), kontakt, vadný
hardware,…
Mne napríklad pri konci záruky začal poblikávať monitor na nb, pri preberaní bol poriadku, po 10 minutách sa chyba ukázala (predpokladaný studený spoj na doske), matičnú dosku mi na počkanie vymenili.
0 Nominácie Nahlásiť |
Otázka nemá žiadne ďalšie odpovede.
U otázky neprebehla diskusia.
Nový příspěvekLed | 21 | |
Dr.Axl | 18 | |
Judith | 12 | |
MonaLis | 8 | |
divoska | 8 | |
Elektrikář | 8 | |
lienka | 7 | |
chudst | 5 | |
Drap | 4 | |
Syd | 4 |
Aukcie |
E-shopy |
Obchodné centrá |
Reklamácie |
Značky |
Ďalšie zo záložky nakupovanie |