Práve komunikujem písomne, cez maily so svojim zamestnávateľom, s ktorým mám serióznu dohodu o odvedení práce, všetko prebieha on-line, od zadávania práce (žiadne klikačky, reklamy a pod.) až po platbu a práve sa dohadujeme o vyššej hodinovej mzde. Predtým sme si odpovedali okamžite na maily, akonáhle sme ich objavili, ale tentokrát až jednodňovým odstupom, nechávame si čas na rozmyslenie. Tak ma v tejto súvislosti napadlo, čo sú nejaké internetové pravidlá, do akej doby je slušnosť odpísať na mailovú komunikáciu. Ďakujem, ak to niekto vie a oboznámi ma s tým.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pre koho je otázka zaujímavá? anonym, Dr.Axl před 4929 dňami |
Sledovať
Nahlásiť
|
„Nepísané“ internetové pravidlá existujú – Netiketa (Netiquette) a keďže ich dopĺňaju pravidlá slušného správania tak doba odpovede na mail má byť čo najkratšia od prečítania; a zaužívaná je doba najneskoršej odpovede (do 30 dní).
Treba brať do úvahy, že človek nemusí byť online 24/7, mailový klienti zavše radi hodia nejaký ten dôležitý mail medzi spam, sily reálneho sveta neumožňujú vstúpiť do virtuálneho alebo jednoducho zamestnávateľ potrebuje rozdýchať požadované zvýšenie platu.
5Kto dal odpovedi palec? anonym, medulienka, arygnoc, tomas3535, Dr.Axl
před 4929 dňami
|
0 Nominácie Nahlásiť |
V pracovnej oblasti funguje pravidlo, ktoré hovorí, že na maily by mal byť človek odpoveď do 24 prac. hodín teda počas prac. dní. Ak teda napíšete na nejaký úrad alebo organizácii a neodpovedia vám do tohto stanoveného obdobia, je to zlý signál.
0 Nominácie Nahlásiť |
U otázky neprebehla diskusia.
Nový příspěvek