Ako by ste charakterizovali marketingový mix? Má aj Vaša firma nové marketingové stratégie?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4769 dňami |
Sledovať
Nahlásiť
|
Tak sama by som na to neprišla, tak som si pomohla týmto webom.
Organizácie si definujú vlastný marketingový mix na základe porozumenia potrieb zákazníka. Marketingový mix je známy z anglickej literatúry ako tzv. 4P (Product, Price, Promotion, Place).
Marketingový mix pozostáva zo štyroch základných komponentov:
Výrobok
Cena
Miesto – distribúcia
Aktivity na podporu predaja
Rozumné rozhodnutie o marketingovom mixe môže byť realizované iba
v prípade, že bola dôkladne pochopená cieľová skupina. Je nutné pozrieť
sa na výrobok jej očami a porozumieť, okrem iných faktorov, kritériám
výberu, ktoré používa.
Znaky efektívneho marketingového mixu sú:
Zodpovedá požiadavkám zákazníka
Vytvára tzv. konkurenčnú výhodu
Pozostáva zo správneho pomeru jeho jednotlivých zložiek
Zodpovedá zdrojom organizácie
Zdroj: http://www.podnikajte.sk/prevadzka-firmy/category/marketing/article/marketingovy-mix.xhtml
0
před 4767 dňami
|
0 Nominácie Nahlásiť |
Marketingový mix je súčasť marketingovej stratégie a pomáha optimalizovať predaj. Viac na:
Zdroj: www.podnikanie.net/online-marketing/co-to-je-marketingovy-mix/
0
před 4756 dňami
|
0 Nominácie Nahlásiť |
U otázky neprebehla diskusia.
Nový příspěvekDr.Axl | 31 | |
Judith | 16 | |
Led | 14 | |
divoska | 9 | |
MonaLis | 8 | |
ivzez | 8 | |
quentos | 8 | |
Drap | 7 | |
Patricius | 5 | |
pankratz | 4 |
Dane |
Investície |
Podnikanie |
Poistenie |
Pôžičky a úvery |
Ďalšie finančné investície a podnikanie |