Kúpil som v Priore pred mesiacom a pol poľskú sedaciu súpravu, jedno kreslo som však pre výrobnú vadu nechal reklamovať. Dnes, keď som sa bol informovať, som zistil, že obchod síce kreslo reklamoval, ale polský výrobca zatiaľ nijako nekoná a kreslo je dosiaľ v predajni. Prosím, aké mám práva a možnosti urýchliť vybavenie mojej reklamácie?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5211 dňami |
Sledovať
Nahlásiť
|
Zatlač na vedúceho prioru, lebo na vybavenie reklamácie je zákonná
lehota 30 dňou. Pokial nieje reklamácia vybavená máš právo na vrátené
kupnej ceny-odstúpiť od kupnej zmluvy.
Ty si uzatváral kupnú zmluvu s predajcom nie s výrobcom. Čo ti do
výrobcu.
0 Nominácie Nahlásiť |
Zodpovednosť predávajúceho
Práva spotrebiteľa
Právo na výber možnosti má spotrebiteľ.
0 Nominácie Nahlásiť |
U otázky neprebehla diskusia.
Nový příspěvekLed | 21 | |
Dr.Axl | 18 | |
Judith | 12 | |
MonaLis | 8 | |
divoska | 8 | |
Elektrikář | 8 | |
lienka | 7 | |
chudst | 5 | |
Drap | 4 | |
Syd | 4 |
Aukcie |
E-shopy |
Obchodné centrá |
Reklamácie |
Značky |
Ďalšie zo záložky nakupovanie |